Klasa 2
Data: 25 marca 2020r.
Przedmiot | Temat | Zadania podstawowe, dodatkowe i rozszerzające | Metody pracy, formy realizacji, propozycje od nauczyciela, linki | Kontakt z nauczycielem |
Ed. matematyczna | Mnożenie liczb w zakresie 30. | Podręcznik s. 11 Zeszyt ćwiczeń s.19 Zeszyt do ed. matematycznej | https://www.youtube.com/watch?v=DjKBkldtf_Y https://matmag.pl/upload/mnozenie-w-zakresie-30-zestaw-1.pdf https://www.youtube.com/watch?v=CdMdaa2_OCo | |
Ed. polonistyczna | Zaglądamy do książki kucharskiej. | Przygotuj książkę kucharską lub zeszyt z przepisami mamy. Podręcznik s.34, zeszyt ćwiczeń s.42-43 Zeszyt do ed. polonistycznej | Czytanie tekstu, rozmowy | Messenger Librus |
Ed. polonistyczna | Co zrobić, żeby nie zachorować? | Podręcznik s. 31-32 Ćwiczenia s. 38-40 | Dyskusja https://www.dzieckiembadz.pl/2020/03/o-wirusie-ktory-nosi-korone-opowiadanie.html?fbclid=IwAR1mL0_xei-NR-Xn9YFJ9a_brq4bINP7ophFjU22jKdlefZ5qIJvZ4Hnbss | |
Język angielski | My picture dictionary- słowniczek obrazkowy. | Nauczyciel przedstawia uczniom co jest tematem lekcji. Powtarza z uczniami słownictwo z rozdziału V. Następnie wprowadza nowe słownictwo z rozdziału VI. Uczeń ma za zadania wykonać słowniczek obrazkowy: narysować dana rzecz i ją podpisać w j. angielskim. Szczegółowe informacje otrzymuje na komunikatorze. | Po wykonaniu słowniczka należy zrobić zdjęcie i odesłać nauczycielowi w celu sprawdzenia /ocenienia pracy. Uczeń pracuje samodzielnie na miarę swoich możliwości. | Kontakt z nauczycielem przez komunikator Messenger- na grupie rodziców kl. II |
Język angielski | Flash cards- wykonanie fiszek do nauki słówek. | Uczeń ma za zadanie wykonać fiszki do słówek z rozdziałów V i VI. Szczegółowe informacje otrzymuje na komunikatorze. | Po wykonaniu fiszek należy zrobić zdjęcie i odesłać nauczycielowi w celu sprawdzenia /ocenienia wykonanej pracy. Uczeń pracuje samodzielnie na miarę swoich możliwości. | Kontakt z nauczycielem przez komunikator Messenger- na grupie rodziców kl. II |
Data: 26 marca 2020 r.
przedmiot | temat | Zadania podstawowe, dodatkowe i rozszerzające | Metody pracy, formy realizacji, propozycje od nauczyciela, linki | Kontakt z nauczycielem |
ed. matematyczna | Co to jest dzielenie | Uczniowie oglądają filmiki, rozwiązują zadania w zeszycie ćwiczeń. | Uczniowie oglądają filmik wprowadzający dzielenie https://www.youtube.com/watch?v=OR8lETdQMXc oraz pracują równocześnie z dzieckiem na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=Wh4j6o2Iogg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR38lThhoL1DDqxcQZk1m2VTemr-SRk3lwIsTQwFPSqjP_lA-BB04G3yUvA Rozwiązują zadania i podają wyniki. | Messenger grupa klasowa, Librus |
ed.polonistyczna | Dotrzymujemy obietnic | Praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń. | Wysłuchanie nagranej czytanki s.36, rozmowa na temat wysłuchanego tekstu. Wykonanie zadań w ćwiczeniach s.44-45. | Librus grupa klasowa |
wychowanie fizyczne | wf na świeżym powietrzu | Wyjdź na dwór wykonaj ćwiczenia 10 pajacyków, 10 przysiadów, biegnij w miejscu jak najszybciej przez 10 sekund. Powtórz wszystkie ćwiczenia 2 razy. | ||
religia | 33. Wielki Czwartek – dzień Mszy Świętej i kapłaństwa | Uczniowie korzystają z epodręcznika na płycie. Wykonują ćw. zgodnie z poleceniami. | Oglądamy film https://www.youtube.com/watch?v=jK9NeNhxqsc | librus,grupa klasowa |
Data: 27 marca 2020 r.
Przedmiot | Temat | Zadania podstawowe, dodatkowe i rozszerzające | Metody pracy, formy realizacji, propozycje od nauczyciela, linki | Kontakt z nauczycielem |
ed.polonistyczna | Jesteśmy otwarci na świat. | https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL2_ORE_V7_WIOSNA_2_3_23_100_p0 Uczniowie wykonują zadania na stronie | Praca na platformie | Messenger librus |
ed. polonistyczna | A ja rosnę i rosnę! | Uczniowie czytają tekst, wypowiadają się, układają zdania, uzupełniają ćwiczenia | Praca z tekstem | Messenger Librus |
ed. matematyczna | Dzielenie liczb w zakresie 30 – ćwiczenia praktyczne w dzieleniu na konkretach. | Uczniowie wykonują działania na liczmanach zgodnie z poleceniem. | Praca z ćwiczeniami. | Messenger Librus |
Data: 30 marca 2020 r.
Przedmiot | Temat | Zadania podstawowe, dodatkowe i rozszerzające | Metody pracy, formy realizacji, propozycje od nauczyciela, linki | Kontakt z nauczycielem |
ed. polonistyczna | A ja rosnę. | Czytanie tekstu, Wykonanie ćwiczeń. Zapis zdań w zeszycie. Zastosowanie w zdaniu przecinka. Film https://www.youtube.com/watch?v=TBgQSRwRjkQ | Praca z podręcznikiem i ćwiczeniami. | Messenger Librus |
ed. polonistyczna | Mały duży największy. | Czytanie tekstu,ćwiczenia. Dyktando online https://dyktanda.online/app/dyktando/140 | Praca z podręcznikiem i na stronie. | |
ed. muzyczna | Poznajemy budowę skrzypiec. | Dzieci ogłądają film. https://www.youtube.com/watch?v=W9e70sNV8XM słuchają brzmienia instrumentu. https://www.youtube.com/watch?v=9Gt9dW6vkk0 Śpiewamy piosenkę A ja rosnę i rosnę s.66 https://www.youtube.com/watch?v=PSIH0KfRsR0 | Praca na stronie yt. | |
ed.matematyczna | Dzielenie liczb w zakresie | Dzieci oglądają film https://www.youtube.com/watch?v=UWhYMiH6x2Y | Wykonują zadania w podręczniku i ćwiczeniach. | Messenger Librus |
zajęcia komputerowe | Stworzenie programu, w którym duszek opowiada historię oraz zmieniają się tła. | 1. Przejście na stronę. https://scratch.mit.edu/ 2. Wybieramy stwórz lub bezpośredni link: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted 3. Można skorzystać z podpowiedzi, link obok | Praca w Scratchu https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted Przykładowy program https://photos.app.goo.gl/H4LwDQ2JsZi53a8o6 | Messenger Librus |
Data: 31 marca 2020 r.
Przedmiot | Temat | Zadania podstawowe, dodatkowe i rozszerzające | Metody pracy, formy realizacji, propozycje od nauczyciela, linki | Kontakt z nauczycielem |
ed. wczesnoszkolna | Rozwiązywanie zadań z treścią. | Uczeń zapoznaje się z treścią zadań. Przedstawia rozwiązanie przez komunikator. | Rozmowa z nauczycielem przez komunikator. Podręcznik i ćwiczenia | Librus Messenger |
wychowanie fizyczne | Lubimy się ruszać | Uczeń wykonuje wylosowane przez siebie ćwiczenia. | https://wordwall.net/pl/resource/1045847/lubimy-sie-rusza%c4%87 | librus, messenger |
ed. wczesnoszkolna | Dbam o swój wzrok | Uczeń zapoznaje się z treścią wiersza. Wykonuje ćwiczenia | Rozmowa z nauczycielem przez komunikator. Podręczni, ćwiczenia | |
religia | Wielki Piątek – Pan Jezus umiera na krzyżu z miłości. | Uczeń zapoznaje się z opowiadaniem o wydarzeniach Wielkiego Piątku (ikonka książki). Wykonuje ćw. wg poleceń, odsłuchuje piosenkę | Podręcznik multimedialny można już pobrać https://www.jednosc.com.pl/strefakatechety/zdalne-lekcje-religii?sp2 Czytanie tekstu, uzupełnianie ćw. Zaśpiewaj razem z nagraniem: Krzyżu Chrystusa…” | librus, messenger |
Data: 1 kwietnia 2020 r.
Przedmiot | Temat | Zadania podstawowe, dodatkowe i rozszerzające | Metody pracy, formy realizacji, propozycje od nauczyciela, linki | Kontakt z nauczycielem |
ed. wczesnoszkolna | Prima aprilis | Uczeń zapoznaje się z treścią wiersza i wykonuje ćwiczenia. | Uczeń wchodzi na stronę i wykonuje zadania. https://view.genial.ly/5e82f23f7fd6910db491aa6d/presentation-prima-aprilis4?fbclid=IwAR1tR0q0ggRUjwgoeK-aQ0bBrgs2ag4qoWN8QZO3YIqwrUheG_tM1DNRvMg | Messenger Librus |
język angielski | 1. My bedroom- nazwy pomieszczeń. 2. Unit 4 – revision: powtórzenie wiadomości z rozdziału IV. | 1. Ćwiczenia w pisowni i wymowie nowego słownictwa. 2. Uczeń wykonuje ćwiczenia przesłane przez nauczyciela. | Po wykonaniu ćwiczeń należy zrobić zdjęcie i odesłać nauczycielowi w celu sprawdzenia /ocenienia pracy. Uczeń pracuje samodzielnie na miarę swoich możliwości. | Kontakt z nauczycielem przez komunikator Messenger- na grupie rodziców kl. II |
ed. wczesnoszkolna | Prima aprilis | Uczeń wykonuje zadania i ćwiczenia | Uczeń wchodzi na stronę i wykonuje zadania. | Messenger Librus |
ed wczesnoszkolna | Prima aprilis | Uczeń wykonuje zadania matematyczne. | Uczeń wykonuje quiz matematyczny |